ارتباط با ما (شماره های تماس و آدرس شبکه های اجتماعی موسسۀ ملک پور )

فرم درخواست تماس کارشناسان با شما

اگر سرمایه شما کمتر از ۲۰۰۰۰ دلار است، متاسفانه از روش های مهاجرتی مجموعه mie نمیتوانید استفاده بفرمایید، اما می توانید از وبسایت های ما ویدئو های رایگان ما را ببینید یا اگر قصد مهاجرت کاری دارید با تهیه محصول <<گام به گام تا کار در خارج از کشور>> راهنمایی مربوطه را دریافت نمایید.

با توجه به مشکلات اینترنت، در صورتی که امکان تماس با شماره ما را ندارید یا تماس شما قطع می شود، می توانید اطلاعات فرم تماس زیر را تکمیل کنید. ما از طریق شماره سیم کارت با شما تماس می گیریم.

logo

موسسه ملک پور

دفتر مشاوره تخصصی سرمایه گذاری و امور اقامت کاری و تحصیلی

شماره تماس دفاتر ایران:

021-49196000

البته پیشنهاد ما برای ارتباط با موسسه از طریق تماس رایگان می باشد؛ با این حال در صورت عدم موفقیت، شما عزیزان می توانید ازطریق شماره تماس فوق با پشتیبانی و مشاورین رسمی موسسه تماس حاصل نمایید.

برای استفاده از دکمه تماس رایگان،لطفا با اینترنت مناسب و بدون فیلتر شکن متصل شوید.

.

ما از طریق یکی از راههای زیر با شما تماس خواهیم گرفت. در صورتی که بین ساعت 8 الی 17 فرم زیر را تکمیل نمایید، حداکثر پس از 2 ساعت با شما تماس خواهیم گرفت و در صورت تکمیل فرم در ساعات غیرکاری حداکثر پس از 24 ساعت با شما تماس خواهیم گرفت.
default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.
ساعت کاری موسسه ملک پور

ساعات کار موسسه، روز های شنبه تا پنج شنبه 9:00 الی 24 و روزهای جمعه 11 الی 16 می باشد.

براي سهولت ارتباط با كارشناسان ما

در صورت نیاز به تماس اضطراری و قطع بودن شماره تماس موسسه، با این شماره در واتس اپ تماس بگیرید.

0043-67761587545

مشاوره مستقیم با آقای دکتر ملکپور

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

با موسسه مشاوره ای MIE و نحوه اقدام با ما آشنا شوید.

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

آشنایی با روش های مشاوره با آقای دکتر ملک پور

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

موسسه ملک پور سالها قبل کار خود را در ایران تحت نظر امیر محمد ملکپور وکیل پایه یک دادگستری ایران آغاز نمود.

این موسسه در زمینه های مجاز حقوقی فعالیت نمود و به مرور دامنه فعالیت خود را به سمت همکاری با دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، وکلای کشورهای دیگر و حتی بعضی از موسسات کاریابی گسترش داد و بعدها بین مردم از شهرت و نامی بسیار محبوب برخوردار گردید که البته دلیل آن ارائه خدماتی موثر و مناسب برای مشتریان و موکلین عزیز بوده است.

امیر محمد ملکپور در رشته حقوق تحصیل نمود و سپس برای تحصیل به خارج از کشور عزیمت نمود. او برای تحصیل زبان انگلیسی به کشور انگلستان شهر لندن رفته و سپس با قبولی در مقطع کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل به ایران بازگشت نمود.

موسسه ملک پور که در سالهای بعد با نام MIE در ایران شناخته می شد، در امور مختلف از جمله مسائل قراردادی و همکاری با سایر وکلا و موسسات حقوقی یا تحقیقاتی و همچنین دانشگاهها فعالیت را ادامه می داد.

بعد از قبولی آقای ملکپور در مقطع دکترا در دانشگاه ملی وین، فعالیت موسسه ملک پور یا همان ام ای ای ایران کمتر شد.

موسسه مشاوره ای ام ای ای اتریش بعدها در وین اتریش با شماره ثبت Fn440189m ثبت گردید.

با توجه به محبوبیت بیش از حد موسسه ملکپور در ایران و تعداد مراجعه بالای موکلین در ایران و فعالیت آقای ملکپور با موسسه ام ای ای در اتریش، خیلی از موکلین به اشتباه تصور می کنند موسسه MIE همان موسسه ملک پور با همان خدمات می باشد.

موسسه مشاوره ای ام ای ای یک موسسه مشاوره ای در زمینه های متفاوت است.

هرکجا از خدمات حقوقی موسسه ملک پور شنیدید منظور خدمات موسسه ملک پور در ایران است.

خدمات مشاوره ای موسسه mie متفاوت است.

موسسه mie شما را برای ارتباط با وکلای اروپایی یاری میکند و مستقلا هیچ گونه مشاوره در اروپا و سایر کشور ها ارائه نمیدهد.

موسسه مشاوره ای اتریش، خدمات مشاوره ای دارد و برای مثال در خصوص پذیرش یا شرایط زندگی در کشورهای اروپایی یا کانادا و امریکا به شما اطلاعات می دهد همچنین اگر شما برای امر مهاجرت یا اقامت نیاز به یک وکیل فرانسوی یا اتریشی یا مشاوره رسمی مهاجرتی دولت کانادا ،استرالیا یا آمریکا را دارید، همکاران مجاز و وکلای محلی همان کشور را معرفی می نماید.

ما به طور رسمی با مشاورین و وکلای مجاز در بسیاری از کشورهای جهان فعالیت نموده و واسطه ارتباط موکلین با این موسسات می باشیم.

در بسیاری از موارد که اساسا مداخله در امر وکالت محسوب نمی شود، ام ای ای اتریش مستقلا به شما کمک می نماید برای مثال در امور کاریابی در خارج از کشور یا نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های اروپایی، دانشگاههای استرالیا یا کانادا، ما سیاستی متفاوت داریم.

شما می توانید در خصوص شرایط زندگی‌ در کشورها، هزینه تقریبی زندگی، هزینه های خوراک، مسائل مربوط به تحصیل در کشورهای مختلف، شرایط پذیرش در مقطع دبیرستان، لیسانس، ارشد و دکترا، کاریابی در خارج از کشور و اطلاعات عمومی مرتبط از ما بپرسید.

ما هیچ هزینه ای بابت مشاوره تلفنی اولیه دریافت نمی کنیم و چنانچه شما مایل به مشاوره تخصصی با همکاران ما باشید، در آن مرحله شخص مناسب به شما ارجاع می گردد که عموما مستلزم هزینه می باشد.

در هر قدم ما به شما مشورت داده و در خصوص هر موضوع، اشخاص یا موسساتی را معرفی می نماییم.

لازم به ذکر است نه تنها موسسه ملکپور با موسسه ام ای ای اتریش متفاوت است بلکه موسسه ام ای ای کانادا نیز خدمات مهاجرتی اقامتی مستقل ارائه می کند.

موسسه ام ای ای کانادا در زمینه مهاجرت و اقامت به شما اطلاعات داده و شما را قدم به قدم در امر انتخاب مسیر مهاجرت یاری می کند.

ام ای ای کانادا تحت نظر آقای مهیار افضلی مشاور رسمی مهاجرت مورد تایید سازمان مهاجرتی iccrc در مورد تمام روش های اقامتی و مهاجرتی کانادا سرویسی مناسب به موکلین خود ارائه می کند .

موسسه ام ای ای کانادا در تمام زمینه های مهاجرتی اقامتی که قانوناً در کانادا میسر می باشد، قدم به قدم موکلین را یاری نموده و موکلینی که از سمت موسسه ملکپور در ایران یا ام ای ای اتریش به این دفتر مهاجرتی معرفی می گردند دارای امتیاز خاص در زمان مشاوره و نحوه پرداخت هزینه ها می باشند.

آقای ملکپور شخصا در ارتباط با موکلینی که به ام ای ای کانادا ارجاع می گردد، نظارت نموده و از میزان حسن رضایت آنها مطلع می گردند.

موسسه ام ای ای ضمناً و به طور رسمی نماینده خانم بیتاژیان مشاور رسمی مهاجرتی استرالیا نیز می باشد.

شما می توانید هم نام ام ای ای کانادا را به عنوان مشاور رسمی مهاجرتی دولت کانادا در وب سایت رسمی دولتی کانادا ملاحظه بفرمایید و هم نام موسسه ام ای ای را در وب سایت رسمی دولتی استرالیا به عنوان آژانس مهاجرتی و نماینده سرکار خانم بیتاژیان ببینید.

ضمنا موسسه ملکپور در ایران نیز به طور رسمی تحت جواز وکالت آقای امیر محمد ملکپور ثبت گردیده است و با کاریابی اهورا به شماره رسمی مجوز 203330 در زمینه کاریابی همکاری می نماید.

مراجعین عزیز ضمنا دقت بفرمایید که ما در این وب سایت اطلاعاتی را ارائه می کنیم که مجانی است و تنها برای اطلاع عزیزان با ذکر منابع تهیه گردیده است ولیکن در بعضی موارد ما اساساً خدماتی ارائه نمی کنیم. برای مثال موسسه ملکپور در ایران، یا موسسه مشاوره ای ام ای ای در اتریش، یا موسسه مهاجرتی اقامتی ام ای ای در کانادا یا هیچ کدام از همکاران ما در سراسر کشورهای جهان هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی نداریم اما در باب مسئله پناهندگی و خطرات آن مطالبی را در این وب سایت ذکر نمودیم بنابراین صرف ذکر مطالب به مفهوم قبول پرونده یا ارائه خدمات ما در این موارد نمی باشد.

ما قدم به قدم در کنار شما هستیم و اگر قصد کسب اطلاعات رایگان دارید اعم از موضوع مهاجرت به کانادا، اقامت استرالیا، شرایط تحصیل و‌ زندگی در اروپا و خیلی از موارد دیگر، کافی است با ما تماس حاصل نموده تا شرایط شما به طور مجانی مورد بررسی قرار بگیرد.

Impressum und Offenlegung gemäß
Mediengesetz und E-Commerce-Gesetz

:Medieninhaber und Herausgeber dieser Website

MIE CONSULTING AGENCY GMBH
Nummer: ATU 62160725
Hietzinger Haupst Srasse 66 Nummer 2
A-1010 Wien
1130 Wien

:Zuständige Kammer
Wirtschaftskammer Wien – WKO
https://www.wko.at/wien?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwzN-vBhAkEiwAYiO7oDHJVUV4Gw6ylllIpZP2vQxUNizb0sVEVWjpTGXeYEyfKZwwk920phoCNVIQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Unternehmensgegenstand des Medieninhabers und Herausgebers: Arbeit Suche, Student Admission , Visa and consulting, Vermittlung

:Richtung der Website (“Blattlinie”)
Darstellung des Unternehmensgegenstandes des Medieninhabers und Herausgebers

[email protected]

004315121973
004315121969

:Datenschutz
Hinweise zum Datenschutz

  • آدرس دفاتر وکلای مورد تایید ما در ایران

  • آدرس دفتر MIE وین

مشاوره رایگان